November är en fin månad för att komma i gång med ett digitalt hjälpmedel

BESTÄLL SMARTDOK I DAG
SmartDok gör tidrapportering och attestering snabbare och enklare!

SmartDok är Skandinavias mest använda dokumentationssystem för bygg- och anläggningsbranschen. Beställ idag och försäkra dig om en god start på hösten!

Vad sägs om att börja använda ett digitalt hjälpmedel som i dag används av över 60.000 användare?

Vi har duktiga «SmartDokare» redo att hjälpa dig igång med SmartDok, och inte minst få full kontroll på projekten. Kontakta oss här!

Varför SmartDok?

  1. Allt i app!

    SmartDok registrera timmar

    Varför SmartDok?SmartDoks app är otroligt enkel att använda. Genom att börja använda systemet kommer du med största sannolikhet att spara både tid och pengar.

    1. Timmar, frånvaro och maskintimmar
    2. Avvikelser, KMA och checklistor 
    3. Materialåtgång och transport
    4. Elektronisk närvaro
    5. Maskiner, bränsleförbrukning och service
    6. Körjournal samt mycket mer!
  2. Korrekt lön- och fakturaunderlag

    1. Integration mot bokföringssystem
    2. Löpande insamling av data från företagets olika projekt
    3. Helhetlig översikt
    4. Snabbare fakturering
  3. Skapad för bygg– och anläggningsbranschen 

    1. Passar även bra för andra branscher såsom skog, verkstad och jordbruk
  4. Lätt att komma igång – branscherfaren och lättillgänglig support

    1. SmartDok är enkelt att komma igång med
    2. Vår lättillgängliga och branscherfarna support håller er i handen tills ni är igång med systemet till 100%
    3. Regelbundna webinar hjälper er att optimera användandet av systemet 
  5. Spara tid och pengar!

    1. Använd mindre tid på administrativa uppgifter
    2. Använd mindre tid på datainsamling
BESTÄLL SMARTDOK I DAG
SmartDok är det enklaste sättet att få en översikt på projekten.

SmartDok är en lösning som är särskilt utformad för byggbranschen, vilket säkerställer att de viktigaste funktionerna i systemet finns på plats från början